Info
Dieta mediteraneana previne diabetul
Riscul de a suferi de diabet de tipul II scade spectaculos in cazul persoanelor care adopta un regim alimentar mediteranean, sustin cercetatorii de la Diabetes UK .
Timp de patru ani, acestia au monitorizat obiceiurile alimentare a 14 000 de voluntari spanioli, de varste diferite. Rezultatele au indicat o scadere cu 83% a riscurilor de diabet de tipul II la persoanele care au aplicat cele mai multe reguli ale dietei mediteraneene fata de cele care respectau cel mai putin acest stil de viata. Dieta mediteraneana, intalnita la persoanele care locuiesc in Creta, sudul Italiei si Grecia, nu contine grasimi animale, este bogata in peste, fructe si legume, de obicei gatite cu ulei de masline, la care adauga, regulat, si cate un pahar de vin rosu.INVATA SA STRANGI MANA, DACA VREI UN JOB BUN
E leganta si zambetul pot fi tacticicheie pentru cei care vaneaza o slujba, insa o simpla strangere de mana ferma le surclaseaza pe amandoua, apreciaza cercetatorii de la Universitatea din Iowa, SUA. Concluzia are la baza un experiment la care au participat 98 de studenti de la Colegiul Tippie, carora mai multi reprezentanti economici locali le-au estimat calitatea de angajabil. In paralel, alti cinci oameni au evaluat fermitatea strangerii de mana a studentilor. Invariabil, cei care aveau cea mai puternica strangere de mana au fost preferati de angajatori si vazuti ca personalitati mai extrovertite si cu abilitati sociale mai mari. Explicatia, spun cercetatorii, consta in faptul ca strangerea de mana este primul dintre indiciile nonverbale pe care le obtinem despre personalitatea generala a unui interlocutor si impresia aceasta este cea pe care, in mod inconstient, o retinem.
SEX SAU FOTBAL?
Grea alegere pentru unii. Un sondaj paneuropean arata ca jumatate dintre europenii iubitori de fotbal prefera sa vizioneze un meci important decat sa faca sex. Cei mai devotati suporteri sunt cei spanioli; 72% dintre ei aleg partida de fotbal in locul celei de sex. La fel procedeaza si marea majoritate a microbistilor norvegieni (67%), olandezi (64%), germani (62%), britanici (61%), elvetieni (54%). Preferinta pentru sportul cu balonul rotund mai pierde teren in detrimentul celei pentru sex in randurile suporterilor portughezi (17%), italieni (25%), francezi (27%) si belgieni (30%). Dragostea pentru fotbal nu se opreste insa aici: potrivit aceluiasi sondaj, realizat de Social Issues Research Centre, 60% dintre suporterii europeni atribuie sportului statutul de religie.
ALCOOLUL CU MASURA APARE DE ARTRITA REUMATOIDA
Persoanele care consuma cinci pahare de alcool pe saptamana risca cu 50% mai putin sa dezvolte artrita reumatoida, sustin cercetatorii de la Institutul Karolinska, din Stockholm, Suedia. Dupa ce au analizat rezultatele a doua mari studii la care au participat peste 2 750 de persoane din Scandinavia pe tema factorilor de risc genetici si de mediu pentru aceasta boala, specialistii au descoperit ca persoanele care consuma cel putin cinci pahare de alcool pe saptamana prezinta cu 40% - 50% mai putine riscuri de a dezvolta boala. Efectul este valabil atat in cazul femeilor, cat si in cazul barbatilor. Cercetatorii explica fenomenul prin faptul ca alcoolul reduce inflamarea in organism, protejand articulatiile, in acelasi mod in care vinul protejeaza inima.
Alte articole
10 vinovati pentru atacul cerebral
Top articole- Cele mai fierbinti discutii
- Dieta perfecta
- Maraton kangoo jumps in Bucuresti
- horoscoooop
- Kangoo jumps Sector 2
- Valentine's kangoo party
-
Plafar on Facebook






